Heippa!

Minä olen Elmeri. Olen angorakani. Olen tässä kuvassa vielä emoni helmoissa Villaverstaalla Kangasalalla. Olen syntynyt 8.2 ja korviini tatuoitiin numeroita! Minua odotetaan kuulema kovasti jo Paattisille, yritykseen nimeltä Väärässuon Elsa. Elsaa emännöi Elina. Siellä kuulema tehdään lampaanvillasta meikäläisiä, siis pupuja. Ei siis tällaisia eläviä kuin minä, mutta villaisia. Pääsen sinne kuulema oikein töihin! Elinalla on minulle toimintasuunnitelma. Ensimmäinen työni on tietysti oppia pupuiksi, olenhan vasta 10 viikkoa vanha! Ja sen jälkeen enstekstärkein on, että syön hyvin ja kasvatan Elinalle paljon villaa. Se on niin pehmeää! Tämä blogi siis kertoo, miten toimintasuunitelma toteutuu ja miten minä kasvan. En siis ole mikään pääsiäispupu, satuin vaan syntymään helmikuussa! 🐰

 

Screenshot_20190418-171000.jpg